Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در آتلانتا

زبان انگلیسی در آتلانتا 1

ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی ای اف در آتلانتا و تجربه فریبندگی جنوب آمریکا در دانشگاهی معتبر.

با سنتهایی از جنوب آمریکا، آتلانتا شاید یکی از دوست داشتنیترین شهرهای امریکا باشد. برنامه آموزشی ما در این شهر در کمپ تاریخی دانشگاه آگلتورپ برگزار می گردد که تنها یک ترن سواری کوتاه با رستوران ها و فروشگاه های مرکز شهر فاصله دارند و شما امکان زندگی در یک شهر بزرگ و آسایش یک کمپ امریکایی را خواهید یافت.در آتلانتا انگلیسی را بیاموزید و مرکز شهری را تجربه کنید که همه چیز به آرامی در آن در حرکت است. با دوستانتان در پارک بزرگ پیدمونت که قابل قیاس با پارک مرکزی نیویورک می باشد، به پیک نیک بروید. قبل از لذت بردن از باربیکیوهای معروف جنوبی، در مرکز شهر به فروشگاه ها سر بزنید.

در کنار رودخانه کلارا مید در روزهای گرم تابستان خنک شوید و یا در روز سرد زمستانی در مرکز شهر به دوچرخه سواری بپردازید. در آخر هفته برای تشویق تیم بیسبال آتنلانتا بریو به ترنر فیلد بروید و یا در موزه مارتین لوتر کینگ از فرهنگ آمریکایی اطلاع کسب نمایید.

زبان انگلیسی در آتلانتا 3

زیبای جنوب امریکا

از هر دو نظر فرهنگی و تاریخی یکی از شهرهای مهم در ایالات متحده، آتلانتا می باشد. بعنوان مرکز ایالت جورجیا، آتلانتا دارای موزه هایی در سطح جهانی و مراکز بینظیرموسیقی است و هنوز اط نظر مهمان نوازی مشهور است.

دانش آموزان در دوره های زبان انگلیسی ای اف در آتلانتا، می تواند جاذبه های شهرهای بزرگ را در این شهر دوستانه تجربه کنند .بخشهای دیدنی شهر، ۱۸۰ هکتار از جنگل های سرسبز، مسیرهای دوچرخه و دریاچه کلارا میر پذیرای بازدید کنندگان این شهر میباشد. با بازدید از مرکز تاریخی مارتین لوتر کینگ به بخشی از تاریخ امریکا سفر کنید. با تور دفتر مرکزی سی ان ان و کوکا کولا همراه شوید و یابه تماشای مسابقات تیم بیس بال آتلانتا بریوز در میدان ترنر بروید. یک بعد از ظهر را در گرانت پارک قدم زده و یا به کشف دنیای زیر آب در بزرگترین آکواریوم جهان بپردازید.

زبان انگلیسی در آتلانتا 2

کلمات کلیدی:

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه