Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در سیاتل

زبان انگلیسی در سیاتل 1

دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در سیاتل به دانشجویان امکان می دهد تا در یک محیط مملو از زیبایی های طبیعی و بی نظیر زندگی آمریکایی را تجربه کنند.

در دانشگاه نمونه ما زبان انگلیسی را بیاموزید و طعم زیبایی های طبیعی پسیفیک نورث وست را بچشید. دوره های آموزش زبان انگلیسی ما در سیاتل در محوطه کالج اورگرین استیت در المپیا، پایتخت ایالت واشنگتن، برگزار می شوند و از مرکز شهر سیاتل حدود ۹۰ کیلومتر فاصله دارد. این آموزشگاه در جنگل انبوهی به مساحت ۱,۰۰۰ آکر واقع شده است، و دوره های آموزش زبان ما در کنار کوه های پوشیده از برف برپا می شوند.

آموزشگاه سیاتل برای دانشجویان فعال و عاشقان طبیعت محیطی ایده آل است. دانشجویان علاوه بر شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی خود در سیاتل، در استخر سرپوشیده آموزشگاه شنا می کنند، به بازی های سازمان یافته در یکی از زمین های بازی می پردازند یا پیاده روی های مهیجی را در بیابان های اطراف تجربه می کنند. المپیا یک شهر آرام است که به خاطر کنسرت های زنده، قهوه خانه ها و مناظر هنری محلی اش شهرت دارد. در آخر هفته، دانشجویان ما به مرکز شهر سیاتل می روند تا با فرهنگ مهم ترین شهر پسیفیک نورث وست آشنا شوند و از مراکز خرید این شهر دیدن کنند.

شهر زمرد آمریکا

زبان انگلیسی در سیاتل 2

سیاتل بین آرامش روستایی و شگفتی زیبایی های طبیعی اطراف آن تعادل ایجاد می کند. سیاتل که به شهر زمرد مشهور است، بیشتر به دلیل جنگل های انبوه همیشه سبز اطراف خود به این نام خوانده شده است تا هنر و موسیقی پررونق داخل شهر. اهالی سیاتل ممکن است در یکی از مراکز سطح بالای شهری در جهان زندگی کنند ولی همگی قلباً عاشق طبیعت هستند. رشته کوه ها و آبهای نیلگون و درخشان، سیاتل را احاطه کرده اند، بنابراین توجه به حیات وحش جای شگفتی ندارد.

می توان پیش بینی کرد که ساکنین محلی افراد فعالی هستند و دانشجویانی که در دوره های آموزش زبان انگلیسی ما در سیاتل ثبت نام کرده اند، هیجان گردش، پیاده روی آخر هفته بر روی کوه راینر و کوه سنت هلن یا استراحت در ساحل اقیانوس آرام را تجربه می کنند. شعبه اصلی کافه استارباکس در سیاتل قرار گرفته، و این شهر مرکز فرهنگ کافه در ایالات متحده آمریکا است. همچنین سیاتل به خاطر کنسرت های زنده اش در سطح بین المللی معروف است، طوری که نمایش های کوچک و بزرگ در هفت روز هفته اجرا می شوند.

زبان انگلیسی در سیاتل 3

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه