Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در شیکاگو

زبان انگلیسی در شیکاگو 1

در دوره های آموزش زبان انگلیسی در شیکاگو ثبت نام نمایید تا چنان فریفته سومین شهر بزرگ آمریکا شوید که احساس کنید در یک شهر کوچک هستید.

دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در شیکاگو در خیابان میشیگان، در قلب مرکز شهر شیکاگو برگزار می شوند. آموزشگاه زبان ما از سواحل دریاچه میشیگان، رود شیکاگو و بوتیک ها و رستوران های بیشمار تنها چند قدم فاصله دارد. دانشجویان در چند قدمی پارک گرانت، محل سخنرانی معروف شب انتخابات رئیس جمهور باراک اوباما، زبان انگلیسی را فرا می گیرند.

با شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی ما، دانشجویان در کنار مگنیفیسنت مایل که خیابانی پر از بوتیک ها، یک مرکز شب نشینی پرهیجان و مؤسسات فرهنگی است، به تحصیل می پردازند. موسسه هنری و جهانی شیکاگو تنها چند قدم با آموزشگاه زبان انگلیسی فاصله دارد. شیکاگو قطب تجاری و آموزش عالی است و برنامه تجربه داوطلبانه ای اف به دانشجویان امکان می دهد تا دوره های آموزش زبان انگلیسی خود را با یک تجربه شغلی تخصصی تکمیل کنند.

کلان شهر دوست داشتنی آمریکا

زبان انگلیسی در شیکاگو 2

شیکاگو شهر بزرگی است که قلبی دوست داشتنی دارد. در سواحل دریاچه میشیگان روحیه دوستانه و جذابیت طرب انگیز این شهر زنده است. مردم شیکاگو مردمی پیشرفته و در عین حال بی تکلف هستند و طبیعت و خلق و خوی گرم شیکاگویی ها این شهر را به محل ایده آلی تبدیل کرده است که در آن می توانید با آغاز کردن صحبت با یک فرد غریبه مهارت های زبانی خود را بیشتر کنید.

در پایان کلاس ها در یک روز، دانشجویان دوره های آموزشی شیکاگو در سراسر شهر به گردش می پردازند تا از بالای برج سیرز چشم انداز شهر را تماشا کنند، درباره مجسمه معروف کلاود گیت در پارک ملنیوم نظر بدهند، یا در ساحل مونتروز اونیو والیبال ساحلی بازی کنند. ساکنین محلی به تیم های ورزشی حرفه ای خود بسیار اهمیت می دهند و شرکت در بازی بیسبال کابز در استادیوم ریگلی فیلد یک تجربه آمریکایی و کلاسیک است. آسمان خراش ها چشم انداز دور دست شیکاگو را نشان می دهند و این شهر به خاطر وجود شاهکارهای آرت دکو در سراسر جهان شهرت دارد. اما همواره بزرگترین دارایی شیکاگو مردم این شهر هستند؛ تمام ۱۰ میلیون آنها.

زبان انگلیسی در شیکاگو 3

کلمات کلیدی:

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه