Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در نیویورک

زبان انگلیسی در نیویورک 1

با ثبت نام در دوره ی آموزش زبان نیویورک، مزایای دسترسی به محیط های آموزشی سنتی را در یکی از مدرن ترین شهرهای جهان تجربه کنید.

دوره های آموزش زبان ای اف نیویورک در پردیس سنتی آمریکایی ما برگزار می شود، این پردیس دارای محیطی آرام و سرسبز بوده و همزمان از امتیاز نزدیکی به محیط مدرن و پرزرق و برق منهتن برخوردار است. آموزشگاه زبان ما در شهری کوچک در کنار رود هادسن واقع شده، که محیطی مناسب جهت فراگیری زبان انگلیسی در کمال آرامش برای دانشجویان فراهم می کند.

زبان انگلیسی در نیویورک 2

در یک سفر کوتاه با قطار می توانید فاصله میان ای اف نیویورک تا چراغ های پرنور تایمز اسکویر را طی کنید. این دانشگاه با مساحت ۲۵ آکری، ساختمان های آجری قدیمی و فضای سبز گسترده، دارای محیطی است که تحصیل در یک دانشگاه برتر آمریکایی را برای شما تداعی می کند. در پردیس آموزشگاه زبان ما علاوه بر دوره های آموزش زبان انگلیسی، از امکاناتی نظیر یک کتابخانه مجهز دانشگاهی، چندین سالن دانشجویی، یک سالن بدنسازی و یک استخر شنای شش لاینی برخوردار است.

نیویورک: شهری که هرگز نمی خوابد

زبان انگلیسی در نیویورک 3

شهر نیویورک تحرک و انرژی بی مانندی دارد؛ تاکسی های زرد با حرکات مارپیچ از خیابان های پرترافیک وسط شهر عبور می کنند، ایستگاه گرند سنترال همواره شاهد رفت و آمد حجم انبوهی از مسافران است، و خیابان های محله ایتالیایی ها از بوی مطبوع پیتزای تازه و دلپذیر نیویورکی آکنده است. بازدید از نیویورک برای شما یک اتفاق ساده نخواهد بود، بلکه در آنجا احساس حضور در یک شهر فوق مدرن را تجربه خواهید کرد.

دانشجویان ما در دوره های آموزش زبان در نیویورک از سراسر جهان به این شهر می آیند و بلافاصله به قدم زدن روی پل بروکلین، بالا رفتن از مجسمه آزادی و تقلا برای جادادن افق دوردست منهتن در نمایشگر دوربین خود می پردازند. تجربه بازدید از نیویورک تنها به جاذبه های توریستی آن ختم نمی شود، بلکه دانشجویان ای اف بین کلاس های زبان به دیدن شوی مد و لباس می روند، به تماشای حرکات نمایشی برادوی می نشینند و در خیابانهای گرینویچ ویلج قدم می زنند. دانشجویان ما، “I Love NY” را تنها یک شعار حک شده بر روی تی شرت نمی دانند، بلکه این جمله را با تمام وجود احساس می کنند.

زبان انگلیسی در نیویورک 4

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه