Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در هونولولو

ذ
دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در هونولولو تلفیقی از فراگیری زبان و گریز به یک جزیره گرمسیری است.

زبان انگلیسی را در هونولولو بیاموزید و زندگی را در بهشت گرمسیری آمریکا تجربه کنید. دوره های آموزش زبان انگلیسی ما در آموزشگاه مدرن ای اف برگزار می شوند که با شن های سفید ساحل وائی کی کی تنها چند قدم فاصله دارد. محل برگزاری دوره های آموزش زبان ای اف هونولولو آنقدر به ساحل نزدیک است که اقیانوس آرام از کلاس های درس قابل مشاهده است. آموزشگاه مدرن ما دارای یک سالن دانشجویی مطبوع، یک دفتر فعالیت های دانشجویی و کلاس های وسیع است.

هاوایی تلفیقی از لذت های زندگی لوکس و تفریحی آمریکایی و سنت های پلینیزیایی باستانی است. در ای اف هونولولو، علاوه بر کلاس های زبان انگلیسی کلاس های اختصاصی از قبیل جامعه و فرهنگ هاوایی برگزار می شوند که هویتی محلی دارند. دانشجویان ای اف هونولولو مجذوب جامعه ای با تنوع فرهنگی می شوند که به مهمان نوازی و خونگرمی معروف هستند.

انگلیسی آمریکایی بهشت گرمسیری

زبان انگلیسی در هونولولو 2

هیچ یک از شهرهای آمریکا نمی توانند با زیبایی طبیعی هونولولو رقابت کنند. در این جزیره که در سواحل اقیانوس آرام قرار گرفته است، از هر محله می توان با پای پیاده به ساحل رفت. دانشجویان ای اف هونولولو به محض ورود به دریا می روند، و در کلاس های موج سواری در ساحل وائی کی کی نام نویسی می کنند یا با دلفین ها در یک پارک آبی محلی شنا می کنند. در آخر هفته، آموزشگاه ای اف مقدمات پیاده روی تا بالای دهانه آتشفشان دایموند هد یا در جنگل اطراف آبشار مانوئا را فراهم می کند.

هونولولو یک شهر آمریکایی است ولی فرهنگ هاوایی برای مردم محلی اهمیت بسزایی دارد. به یاد ماندنی ترین خاطرات دانشجویان ما اغلب به غذاهای محلی در جشن لوا یا گیر کردن بر سر رقص سنتی هولا مربوط می شوند. شرکت در دوره های آموزش زبان ای اف هدف اصلی شما خواهد بود ولی اولین کلمه ای که باید یاد بگیرید “آلوها”، یا خوش آمد گویی به زبان هاوایی است.

زبان انگلیسی در هونولولو 3

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه