Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در آکسفورد

زبان انگلیسی در آکسفورد (1)

در دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در آکسفورد ثبت نام کنید و در قدیمی ترین شهر دانشگاهی انگلستان به تحصیل بپردازید؛ شهری که به خاطر سنت آموزشی غنی خود مورد تحسین سراسر جهان است.

زبان انگلیسی را در آکسفورد فرابگیرید و وارد یک محیط آکادمیک برتر با قدمت چند صد ساله شوید. آموزشگاه ما در زمین های پارک مانند و در سه آکر از باغ های شخصی واقع شده است. در طی دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در آکسفورد، شما می توانید در عرض تنها ۱۰ دقیقه با اتوبوس از آموزشگاه به مرکز شهر بروید. کتابفروشی ها، کافه های مستقل و غذاخوری های سنتی در چند قدمی آموزشگاه قرار دارند.

در یک محیط کاملا آموزشی، آموزشگاه ما دارای یک محوطه بزرگ است که برای بالا بردن میزان تجربه دانشجویان در دوره های آموزش زبان انگلیسی در آکسفورد در نظر گرفته شده است. این محوطه شلوغ دو ساختمان دانشگاهی و هشت بلوک مسکونی دارد. ای اف آکسفورد مجهز به یک کافه تریای بزرگ، سالن استراحت دانشجویان، کتابخانه، باشگاه ورزشی و اتاق های مطالعه آرام است. دانشویان ما از فضای سبز وسیع آموزشگاه به خوبی بهره می برند؛ آنها در این فضا اغلب کباب درست کرده یا فوتبال انگلیسی بازی می کنند.

زبان انگلیسی در آکسفورد (2)

شهری دانشگاهی در طول تاریخ

هیچ محل دیگری در جهان با سابقه آکادمیک غنی تر از آکسفورد وجود ندارد. چندین قرن است که کلیساها و ساختمان های قرون وسطایی دانشگاه آکسفورد مرکز مهم اخذ بورسیه است. تعداد زیادی از برندگان جایزه صلح نوبل، پادشاهان بریتانیا و نخست وزیران انگلستان از درهای این دانشگاه عبور کرده اند. فضای روشنفکری در جای جای آکسفورد احساس می شود. و هیچ جای تعجب نیست که از هر چهار ساکنین آکسفورد، یک نفر دانشجو باشد.

دانشگاه آکسفورد از تعداد زیادی کالج تشکیل شده است و ساختمان های سنگی و ارزشمند آنها در تمام اطراف این شهر قرار گرفته اند. کوچه های سنگفرش، کتابفروشی ها و چای خوری ها جذابیت شهر را دو چندان کرده است، اما ساختمان های دانشگاهی باشکوه آکسفورد عظمت دانشگاهی این شهر را به تصویر می کشند. در طی دوره های آموزشی، خود را برای غرق شدن در سنت های پرافتخار آکسفورد آماده کنید. لباس سفید بر تن کنید و در یکی از زمین ها به بازی کریکت بپردازید. در ساحل زیبای رودخانه ایسیس قایق رانی کنید. در یک کافه محلی با دانشجویان بریتانیایی صحبت کنید. تمام این کارها قبل از شما نیز صورت گرفته است، اما همین کارها آکسفورد را از دیگر شهرها متمایز می کند.

زبان انگلیسی در آکسفورد (3)

کلمات کلیدی: , , , , , , , ,

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه