Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در پورتموث

زبان انگلیسی در پورتموث (1)

با ثبت نام در دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در پورتموث، از بهترین سواحل و معتدل ترین آب و هوا در کل بریتانیا لذت ببرید.

زبان انگلیسی را در پورتموث بیاموزید و در کنار شرقی ترین ساحل انگلستان زندگی کنید. آموزشگاه کاملاً بازسازی شده ما در فاصله کوتاهی از مرکز شهر و ساحل طلایی در ۱۱ کیلومتری این شهر واقع شده است. یک کتابخانه عمومی بزرگ نیز تنها پنچ دقیقه پیاده تا آموزشگاه فاصله دارد و رستوران های بین المللی، کافه ها و بارهای زیادی نیز در اطراف آن وجود دارند.

ای اف پورتموث به یکی از معروف ترین مکان های آموزشی ما تبدیل شده است و این تنها به دلیل موقعیت مکانی بی نظیر آن نیست. آموزشگاه زبان ما به یک باغ زیبا و شخصی مجهز است که معمولا محل مناسبی برای درست کردن کباب و برگزاری جشن های شاد دانشجویی است. دوره های آموزش زبان انگلیسی ما در پورتموث گروه های آموزشی کوچکی دارد، و اتاق مطالعه و کتابخانه دانشجویی آن شما را در پیشرفت تحصیلی یاری می دهند. همچنین ای اف بورنموث از امکاناتی از قبیل یک کافه تریا، سالن دانشجویی و اتصال اینترنتی بی سیم برخوردار است.

شهر ساحلی دانشجویی

زبان انگلیسی در پورتموث (2)

این شهر در میان روستاهای جالب، قلعه های باستانی و تپه های جنوب انگلستان واقع شده و یکی از برترین شهرهای تفریحی ساحلی بریتانیا محسوب می گردد. چندین قرن است که اهالی بریتانیا برای لذت بردن از مرکز جذاب پورتموث که به دوره ویکتوریا مربوط می شود، و تماشای سواحل طولانی و زیبای آن به این شهر سفر می کنند. علاوه بر شکوه و زیبایی فراوان این شهر، نسل امروز بدلیل مناظر پرشور دانشجویی به پورتموث، یکی از بین المللی ترین شهرها در تمام بریتانیا، می آیند.

بنا به دلایلی منطقی، سواحل این منطقه مرکز زندگی در پورتموث هستند. در این شهر صخره های سرسبز به سواحل ماسه ای می رسند، جاییکه تورهای والیبال در کنار صندلی های ساحلی و کلبه های ساحلی به رنگ رنگین کمان قرار دارند. از ساحل ماسه ای بیرون بیایید و در امتداد اسکله چوبی پورتموث که مرکز فروشگاه ها، رستوران ها و اجراهای نمایشی زنده است، قدم بزنید. در خارج از کلاس های آموزش زبان انگلیسی ما در پورتموث، به ساحل بروید و به تماشای شب نشینی شهر بنشینید، شب نشینی که به رستوران ها و کلوپ های بیشتر خود نسبت به وست اند لندن می بالد.

زبان انگلیسی در پورتموث (3)

کلمات کلیدی:

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه