Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در منچستر

زبان انگلیسی در منچستر (1)در دوره های آموزش زبان انگلیسی EF در منچستر ثبت نام کنید و زندگی را در جذاب ترین شهر بریتانیا از لحاظ شاهکارهای فرهنگی، موسیقی و ورزش تجربه کنید.

با یادگیری زبان انگلیسی در منچستر، همزمان با حضور در یک جمع دانشجویی پرشور، به یکی از امروزی ترین شهرهای بریتانیا دسترسی خواهید داشت. EF منچستر در محله دانشجویی شهر قرار گرفته است و با اتوبوس حدود ۲۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. آموزشگاه ما در امتداد پارک پلات فیلد، یکی از فضاهای سبز اصلی شهر منچستر، واقع شده است. بعد از کلاس قایق رانی کنید و از دریاچه ماهی بگیرید، با دوستان به پیک نیک بروید، یا در یکی از زمین های پارک فوتبال انگلیسی بازی کنید.

دوره های آموزش زبان انگلیسی EF در منچستر در عمارت کاملا بازسازی شده متعلق به دوره ویکتوریا برگزار می شوند. شما در کنار سطح بالای آموزشی در این آموزشگاه احساس راحتی خواهید کرد؛ آموزشگاه ما یک سالن بیلیارد، کافه تریا و حیاط وسیع دارد که به زمین های پارک مشرف است. دوره های آموزش زبان انگلیسی ما شما را برای آژمون ورود به دانشگاه انگلستان آماده کرده، و در عین حال برنامه کارآموزی EF امکان کسب تجربه کاری بین المللی را برای شما فراهم می کند. ما در رشته های تخصصی از رسانه ها گرفته تا بازاریابی با دانشگاه های انگلیسی همکاری های مستحکمی داریم.

زبان انگلیسی در منچستر (3)

تاریخ ساز امروزی انگلستان

منچستر، دومین شهر بزرگ بریتانیا، یک غول صنعتی قدیمی است ولی می توان گفت که از لحاظ هنری، فرهنگی و ورزشی با لندن رقابت می کند. قدرت تطبیق منچستر با آینده، این شهر را یک قدم پیش تر از سایر شهرهای لندن نگه داشته است. اینجا شهری است که در آن انقلاب صنعتی متولد شده است، برخی از بزرگان موسیقی بریتانیا در این شهر به شهرت رسیدند، و تاریخی ترین کلوپ فوتبال انگلستان، منچستر یونایتد، در این شهر واقع شده است.

منچستر همواره در مسیر حرکت به سوی آینده است، یا مرکز شهر را با بازسازی زینت می بخشد، یا هفته ها قبل از شروع فینال لیگ قهرمانی یک ستاره فوتبال می آفریند. در دوره های آموزش زبان انگلیسی EF در منچستر ثبت نام کنید و شخصا دریابید که چرا روزنامه نیویورک تایمز این شهر را در اول فهرست شهرهای دنیا قرار داده است. به فروشگاه ها و گالری های بوهمیایی نورترن کوارتر سری بزنید. تمام شب را در یکی از ۱۵۰ مرکز شب نشینی منچستر با پایکوبی سپری کنید. در استادیوم الدترافورد برای تشویق تیم منچستر یونایتد هر چقدر می خواهید فریاد بکشید. در یک سالن موسیقی محلی، گروه موسیقی که در بریتانیا به شهرت خواهد رسید را کشف کنید.

زبان انگلیسی در منچستر (2)

کلمات کلیدی: , , , , , , ,

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه