Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در کیپ تاون

زبان انگلیسی در کیپ تاون (3)

ماجراجویی در آفریقایی جنوبی را در بزرگ ترین شهر این قاره با ثبت نام در دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در شهر کیپ تاون تجربه کنید.

زبان انگلیسی را در کیپ تاون بیاموزید؛ ساختمان ما به سبک دوره استعماری است و در سایه کوه تیبل، قله بلندی که چشم انداز شهر را به تصویر می کشد، قرار دارد. سواحل ماسه ای خلیج کمپس و فروشگاهها و کافه های لانگ استریت نیز فاصله کوتاهی با آموزشگاه دارند.

دوره های آموزش زبان انگلیسی ما در کیپ تاون در کلاس های روشن و مجهز به تهویه مطبوع برگزار می شوند، همچنین برنامه هایی برای کمک به شما جهت سازگاری با زندگی در آفریقای جنوبی در کلاس ها گنجانده شده اند. برنامه کارآموزی ای اف به دانشجویان امکان می دهد تا در یک شرکت محلی، از جمله در زمینه صنعت پر رونق شراب سازی این کشور، تجربه کاری انگلیسی کسب کنند. ای اف کیپ تاون به یک محوطه تفریحی در فضای باز که رو به منظره کوه لاینز هد است قرار دارد و به یک سالن دانشجویی وسیع و اینترنت بی سیم مجهز است.

شهر جهانی دوست داشتنی

زبان انگلیسی در کیپ تاون (1)

کیپ تاون در پایین ترین قسمت قاره آفریقا، در جاییکه اقیانوس هند و اطلس به یکدیکر متصل می شوند قرار گرفته است. کوه عظیم تیبل بر این شهر مشرف است، و در اطراف آن ارتفاعات سنگی و دره های سرسبز قرار دارند که بسیاری از آنها محل تولید بهترین شراب های دنیا هستند. امتداد سواحل این شهر مملو از پنگوئن ها و آبهای آن مملو از دلفین های نادر است. دشت های آفریقایی که محل زندگی فیل ها، شیرها، زرافه ها و یوزپلنگ ها هستند، با این محل تنها چند ساعت فاصله دارند.

در بین تمام این زیبایی های حیات وحش کیپ تاون واقع شده است، مدرن ترین و پرتنوع ترین شهر از لحاظ فرهنگی در تمام آفریقا. ساختمان های مرتفع در مرکز شهر تا خانه های رنگارنگ روستایی محله های مسکونی کشیده شده اند. کیپ تاون یک مرکز شهری پرجنب و جوش است که روحیه مردم روشنفکر و دوستدار شادی آن شهرت خاصی دارد. دانشجویانی که در دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در کیپ تاون ثبت نام کرده اند، معمولا در ساحل دریا به ساکنین محلی می پیوندند و با آنها والیبال بازی می کنند یا در خوردن برایی، یک نوع کباب سنتی آفریقای جنوبی، با هم شریک می شوند. سفری به جزیره رابن، زندانی که روزی نلسون ماندلا در آنجا محبوس بوده است، کامیابی این شهر را به تصویر می کشد.

زبان انگلیسی در کیپ تاون (2)

کلمات کلیدی: , , , , , ,

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه